تور کیش

تور کیش , بهترین تور کیش , معرفی تور کیش , بهای بلیت تور کیش

تور کیش

تور کیش , بهترین تور کیش , معرفی تور کیش , بهای بلیت تور کیش

مراکز خرید کیش

بازار پردیس یک کیش

دسته: مراکز خرید کیش


babzar pardis yek kish

بازار پردیس یک کیش از بزرگترین بازارهای کیش است که به سبک زیبای اروپایی و با مشاوره معروفترین معماران فرانسوی در شرق جزیره کیش و در نوار سیاحتی کیش ساخته اند. امکانات بازار و تنوع اجناس و کالاها , وجود نمایندگی شرکتهای لوازم خانگی معروف در دنیا موجب شده تا بیشترین مسافرین و گردشگران از بازار پردیس یک کیش دیدن نمایند. در این بازار بیشتر از دویست واحد تجاری وجود دارد و چند کافی شاپ و یک رستوران با محیطی زیبا و دلنشین آماده پذیرایی از مشتریان خود می باشد . بازار پردیس یک کیش در نزدیکی بازار پردیس دو کیش واقع شده است و در شرق جزیره زیبای کیش می باشد. اجناس عمده که در بازار بین المللی پردیس یک ارائه شده است عبارتند از : کیف و کفش ,  انواع مختلف پوشاک , وسایل صوتی و تصویری , انواع تلفن همراه ,  سیستمهای کامپیوتری , تعمیرات موبایل , انواع ساعتهای معروف و مارکدار و تهیه بلیط های مسافرتی است . 


مطالب مرتبط : تورکیش ,


بازار پردیس دو کیش

دسته: مراکز خرید کیش


بازار پردیس دو کیش

بازار پردیس دو کیش بزرگترین و مدرنترین بازار جزیره کیش می باشد که در سال 1378 تاسیس شد. مساحت این بازار 22000 متر مربع می باشد و در سه طبقه و با 200 واحد تجاری برای خدمات رسانی به مشتریان می باشد. برای رفاه مشتریان  و غرفه داران انواع تسهیلات رفاهی مهیا می باشد. عبارتند از آسانسور , پله برقی ,  وسایل جابه جایی کالا و سیستمهای خنک کننده مرکزی و تلفن است. معماری بازار زیبا و به نوعی طراحی شده که بازدید کنندگان و مسافران در زمان خرید می توانند استراحت نمایند و در رستوران غذا میل کنند. در محیط بیرونی بازار آبنمای زیبا جلوه زیبایی به این بازار بوجود اورده است. بازار پردیس دو کیش دارای سه کافی شاپ و یک چایخانه سنتی و  یک رستوران با ارائه غذاهای متنوع سرد و گرم مخصوص میهمانان و مسافران است . بازار پردیس دو کیش با درختان نخل خیلی زیبا می باشد و برنامه های ویژه ای مانند مراسم قرعه کشی و اجرای موسیقی زنده و  اهداء جوایز نفیس و ارزنده تدارک دیده اند.


مطالب مرتبط : تورکیش ,


بازار ونوس کیش

دسته: مراکز خرید کیش


bazare venos kish

در جزیره کیش سیزده مجتمع تجاری و بازار وجود دارد که اکثر آنها بیشتر از 10سال قدمت دارند.اداره این بازارها زیر نظر جامعه بازاریان و بازرگانان جزیره کیش می باشد. بازار ونوس کیش هم از بازارهایی می باشد که در جزیره زیبای کیش به نسبت قدیمی می باشد و در حال حاضر از شروع فعالیتش تقریبا  ۱۵ سال میگذرد. بازار ونوس کیش در دو طبقه ساخته شده که اکثر فروشگاههای آن در طبقه اول قرار گرفته است و در طبقه دوم بازار دفاتر خدماتی و اداری به فعالیت مشغول می باشند .بازار ونوس کیش بازاری می باشد که در آن فروش سایر محصولات خانگی کمتر دیده می شود و بیشتر برای عرضه پوشاک زنانه فعالیت می باشد. بازار ونوس کیش حدودا در نزدیکی بازار مریم در خیابان سنایی واقع شده است و اکثر مسافران که به قصد خرید به جزیره کیش می روند به احتمال زیاد از این بازار دیدن می کنند .

مطالب مرتبط : تورکیش ,


بازار مریم کیش

دسته: مراکز خرید کیش

bazare maryam kish

بازار مریم کیش بازار سر باز و فصلی جزیره کیش می باشد که طراحی ویژه و منحصر به فردی برای خود دارد .در بازار مریم غرفه هایی شامل:  فروش پوشاک مردانه و زنانه - کفش -  کیف و چمدان - روسری و لوازم خانگی می باشد . در قسمت وسط بازار محیط و فضای سبزی وجود دارد و نیمکتها و صندلی هایی برای استراحت خریداران در نظرگرفته شده است و در وسط حیاط نیز کافی شاپ کوچکی وجود دارد.

مطالب مرتبط : تورکیش ,

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.