تور کیش

تور کیش , بهترین تور کیش , معرفی تور کیش , بهای بلیت تور کیش

تور کیش

تور کیش , بهترین تور کیش , معرفی تور کیش , بهای بلیت تور کیش

دیدنی های هند

تاج‌محل هند

دسته: جاذبه های توریستی هند


یکی از معروفترین بناهای دنیا و آرامگاهی باشکوه که در شهر آگره در هند میباشد تاج محل است که در جنوب هند واقع شده است.این بنا یکی از عجایب هفت گانه میباشد.این بنا به دستور شاه جهان پنجمین امپراطور گرکانی به یاد بود همسرش ممتاز محل ساخته شد که خود شاه جهان هم در همین محل به خاک سپرده شد.در این بنا از معماری ایرانی و اسلامی الهام گرفته شده است و در ساخت این بنا از 20.0000معمار از اقصی نقاط آسیا به خصوص ایران شبه قاره هند آناتولی و...استفاده شده است.این بنا از سال 1042ش شروع به ساخت و تا سال 1057ش تکمیل شد.

مطالب مرتبط :


ایستگاه ملکه ویکتوریا هند

دسته: هند سرزمین هفتاد و دو ملت


بزرگ‌ترین ایستگاه قطار در بمبئی و یکی از عمارتهای جذاب دوران استعمار بریتانیا است بنای زیبا به‌عنوان قصر برای ملکه انگلستان بنا شد اما اکنون با تاسیسات جانبی‌اش و با نام "چاتراپتی شیواجی ترمینال"(یا CST) مورد استفاده عموم است و ایستگاه اولیه و اصلی قطارهای برون شهری و درون شهری بمبئی به حساب می‌آید.

مطالب مرتبط :


مجموعه کلیساهای گوا هند

دسته: هند سرزمین هفتاد و دو ملت


از مهمترین کلیساهای هند می توان به کلیساهای سنت فرانسیس,سنت آگوستین,کلیسای جامع گوا, سنت مونیکا و ... نام برد که مجموعه آنها در سال 1986 در مجموعه آثار یونسکو ثبت شد.این کلیساها هر کدام در جای متفاوتی از شهر قرار دارند و آدرس آنها متفاوت می باشد.

مطالب مرتبط :


قلعه سرخ هند

دسته: هند سرزمین هفتاد و دو ملت

قلعه سرخ " Red Fort "معروفترین مرکز جذب توریست در شهر دهلی نو پایتخت کشور هند است. لغت لال در زبان هندی قرمز معنی میدهد. دستور احداث این قلعه را شاه جهان امپراتور گورکانی,وقتی که پایتخت خود را از اگرا به دهلی تغییر داد، داد. ساخت آن نه سال طول کشید و در سال ۱۶۴۸ کامل شد. این قلعه در مجاورت رود یامونا قرار دارد و به شکل یک هشت ضلعی نامنظم و که به وسیله دیواری از سنگهای قرمز رنگ محصور گشته که طول آن ۵.۲ کیلومتر و ارتفاع آن از ۱۶ تا ۳۳ متر متغیر است.

مطالب مرتبط :

دیدنی های کوش آداسی

پارک ملی دیلک کوش آداسی

دسته: دیدنیهای کوش آداسی


 پارک ملی دیلک کوش آداسی


پارک ملی دیلک کوش آداسی

در نزدیکی کوش آداسی پارک ملی دیلک قرار گرفته است که از زیبایی های جذاب و طبیعی این جزیره است که در 7 ماه از سال از آوریل تا نوامبر از تفریحات و شنا کردن در ماه های تابستان از این پارک استفاده کنید و لذت ببرید. پارک ملی دیلک ازساعت 9  صبح تا ساعت  8 شب باز می باشد.در پارک آتش روشن کردن ممنوع است. به همین دلیل غذای سرد انتخاب خوبی می باشد یا از رستوران های مختلف ساحلی از غذاهای لذیذ بخورید و لذت ببرید .در این پارک چادر زدن ممنوع است و جایی برای ماندن وجود ندارد.


مطالب مرتبط :



غار کاراجا در کوش آداسی

دسته: دیدنیهای کوش آداسی


غار کاراجا در کوش آداسی


غار کاراجا در کوش آداسی

در شهر کوش آداسی غار کاراجا قرار دارد رودخانه ای در آن وجود ندارد به  همبن جهت یک غار غیر فعال است به همین دلیل از شکافهای سقف قطرات آبی که می چکد ، باعث می شود انواع سنگ قطره ها بوجود بیاید . در داخل غار چند حوضچه کوچک و استخرهای تراوتن وجود دارد. رطوبت هوای داخل غار بیشتر به داخل افزایش می یابد. و از جاذبه های بسیار دیدنی و جذاب کوش آداسی می باشد. این غار از جمله غارهای بکری است که توانسته جذابیتهای خود را حفظ کند و برای علاقه مندان نیز جذاب و بی نظیر باشد.


مطالب مرتبط :


جزیره کبوتر در کوش آداسی

دسته: دیدنیهای کوش آداسی

جزیره کبوتر در کوش آداسی

جزیره کبوتر در کوش آداسی

جزیری کبوتر جزیری کوچکی است که به شهر با یک جاده‌ی باریک متصل می‌شود . خانه‌ پرنده‌ها در فصل مهاجرت پرندگان می‌شود و به نوعی سمبل کوش آداسی می باشد . ساحلی خلوت و دنج دارد و برای مسافرانی که خواستار آرامش هستند و  دور از هیجان باشند جای بی نظیر و زیبایی است . ساحل زیبای جزیره در طلوع و غروب آفتاب منظره هایی فوق العاده را برای خود دارد و دیدن این مناظر زیبا بسیار آرامش بخش و هیجان انگیز است .

مطالب مرتبط :


شهر تاریخی افسوس در کوش آداسی

دسته: دیدنیهای کوش آداسی


 شهر تاریخی افسوس در کوش آداسی


  شهر تاریخی افسوس در کوش آداسی

از شهرهای مهم تمدن رومباستان شهر اِفسوس  در آسیای صغیر می باشد. این شهر که در کناره رود مندرس کوچک و سواحل دریای اژه قرار گرفته است .این روزها به زبان ترکی اِفس نامیده می شود آثار باقی مانده از این شهر از لحاظ تاریخی جایگاه  و ارزش ویژه ای دارد. شهر قدیمی و تاریخی افسوس قدمتش به 6000 سال قبل از میلاد مسیح (ع) می‌رسد و تا کنون اشیای باستانی و بناهای تاریخی زیادی از زمانهای مختلف حیات انسان از جمله دوره و زمان نوسنگی در آن کشف شده‌ است . در آثارباستانی باقی مانده در این شهر بنای قدیمی کتابخانه ای  دیده می شود . کتابخانه تقریبا در حدود سال ۱۲۵ میلادی بوسیله ژولیوس آکویلا سلسوس برای یادبود و خاطره پدرش ساخته شد به این نام کتابخانه سلسوس مشهور شده است.


مطالب مرتبط :


هتل های کوش آداسی

هتل چاریسما دی لاکس کوش آداسی

دسته: هتلهای 5 ستاره کوش آداسی

 

هتل چاریسما دی لاکس کوش آداسی

هتل چاریسما دی لاکس کوش آداسی

این هتل چاریسما دی لاکس کوش آداسی بسیار زیبا و مجلل می باشد . کارکنان مسئولیت پذیر هتل بسیار مهربان و با دقت هستند و  آماده ارائه خدمات می باشند.امکانات خدماتی و رفاهی هتل چاریسما دی لاکس کوش آداسی مانند : سونا ، ماساژ ،  مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سرپوشیده (فصلی) ،  استخر سرباز (تمام فصول) ، حمام ترکی ،  ساحل اختصاصی ، ایوان مخصوص حمام آفتاب ، ساحل اختصاصی ، امکانات ورزشهای آبی در هتل چاریسما دی لاکس کوش آداسی ارائه می شود. وجود زمین بازی مخصوص کودکان و خدمات نگهداری از اطفال سفری به یاد ماندنی را برای شما خواهد شد .هتل چاریسما دی لاکس کوش آداسی با داشتن فروشگاه های مختلف و متعدد موجب آسایش مسافران و میهمانان می شود. صرافی هم در هتل چاریسما دی لاکس کوش آداسی وجود دارد. میهمانان و مسافران می توانند در فعالیت هایی مانند: بیلیارد، پینگ پنگ، مینی گلف شرکت کنند. خدمات آرایشگاه هم در هتل چاریسما دی لاکس کوش آداسی وجود دارد که در صورت لزوم میتوانید استفاده کنید.

 

مطالب مرتبط :

 

هتل کوستور کلوب هالیدی کوش آداسی

دسته: هتلهای 5 ستاره کوش آداسی

 

هتل کوستور کلوب هالیدی کوش آداسی

هتل کوستور کلوب هالیدی کوش آداسی

هتل کوستور کلوب هالیدی کوش آداسی تفریحی و  در ساحل شنی بوستانی زیبا و اختصاصی خود در کوش آداسی قرار گرفته است و خدمات و امکانات بسیار متنوع و با کیفیتی را با برنامه تفریحی متنوع مانند : ورزشهای آبی و باشگاه برای کودکان برای مسافران و میهمانان تدارک دیده است .هتل کوستور کلوب هالیدی کوش آداسی انتخابی مناسب برای خانواده هایی که به دنبال یک تعطیلات آرام هستند، می باشند . اتاقها به سیستم تهویه مطبوع , تلویزیون ماهواره ای، تجهیز شده اند . بعضی از اتاقها نیز 2 اتاق خواب دارند.کودکان از بازی کردن در استخر روباز و بزرگ هتل و سرسره های آبی لذت خواهند برد. استخر دیگری هم در هتل وجود دارد که میهمانان و مسافران میتوانند در آن شنا کرده  و از آفتاب لذت ببرند. عصرها خانواده ها می توانند با قایق پدالی تفریح کنند. رستوران هتل کوستور کلوب هالیدی کوش آداسی بوفه خوراکهای خوشمزه و متنوع را سرو میکند و تدارک می بیند . میهمانان و مسافران می توانند میزی در یکی از 3 رستوران هتل کوستور کلوب هالیدی کوش آداسی رزرو کنند و خوراکهای ترکی و یا سوشی خوشمزه و متنوع را امتحان کنند .پس از یک روز چهره نگاری , فعالیتهای آبی، و یا برنزه کردن،  میهمانان می توانند زمانی را به استراحت در حمام بخار و سونای هتل بپردازند .آمفی تئاتر بزرگ هتل کوستور کلوب هالیدی کوش آداسی ، تفریحات شبانه مختلف و متنوع را برای همه اعضای خانواده ارائه می دهد. پنج تریای متفاوت هم در برای علاقه مندان با سلیق های مختلف قرار دارد .

مطالب مرتبط :

 

هتل کرومار دیلوکس کوش آداسی

دسته: هتلهای 5 ستاره کوش آداسی

هتل کرومار دیلوکس کوش آداسی

هتل کرومار دیلوکس کوش آداسی

هتل کرومار دیلوکس کوش آداسی 5 ستاره و مجلل ، با موقعیت عالی و چشم انداز زیبای دریای خود، اقامت شیکی را به میهمانان ارائه و میهمان نوازی فوق العاده ای را از آنان به عمل می آورد. هتل کرومار دیلوکس کوش آداسی از چشم انداز بی مانندی نسبت جزیره Pigeon و کوشی آداسی برخوردار بوده و استخر آن، یکی از بزرگترین استخرهای روباز منطقه Aegean به شمار میرود. میهمان میتوانند در یکی از 2 ساحل اختصاصی هتل کرومار دیلوکس کوش آداسی و زیر آفتاب، به استراحت پرداخته و یا در خلیج شنی خصوصی آن، آفتاب بگیرند. رستوران تراس هتل کرومار دیلوکس کوش آداسی، با ارائه چشم انداز تماشایی غروب آفتاب و محیطی خودمانی از میهمانان پذیرایی کرده در حالیکه رستوران داخل هتل کرومار دیلوکس کوش آداسی، از محیطی تشریفاتی تر برخوردار میباشد. رستوران ها، گزینه ای از بهترین خوراکهای بین المللی را سرو میکنند. هتل، 6 سالن اجتماعات را در اختیار مسافرین کاری قرار داده که همگی از چشم انداز دریا برخوردار بوده و گزینه مناسبی جهت برگزاری کنفرانس ها، سمینارها و نشست های بین المللی به شمار میروند.

 

مطالب مرتبط :

 

مراکز خرید کیش

بازار پردیس یک کیش

دسته: مراکز خرید کیش


babzar pardis yek kish

بازار پردیس یک کیش از بزرگترین بازارهای کیش است که به سبک زیبای اروپایی و با مشاوره معروفترین معماران فرانسوی در شرق جزیره کیش و در نوار سیاحتی کیش ساخته اند. امکانات بازار و تنوع اجناس و کالاها , وجود نمایندگی شرکتهای لوازم خانگی معروف در دنیا موجب شده تا بیشترین مسافرین و گردشگران از بازار پردیس یک کیش دیدن نمایند. در این بازار بیشتر از دویست واحد تجاری وجود دارد و چند کافی شاپ و یک رستوران با محیطی زیبا و دلنشین آماده پذیرایی از مشتریان خود می باشد . بازار پردیس یک کیش در نزدیکی بازار پردیس دو کیش واقع شده است و در شرق جزیره زیبای کیش می باشد. اجناس عمده که در بازار بین المللی پردیس یک ارائه شده است عبارتند از : کیف و کفش ,  انواع مختلف پوشاک , وسایل صوتی و تصویری , انواع تلفن همراه ,  سیستمهای کامپیوتری , تعمیرات موبایل , انواع ساعتهای معروف و مارکدار و تهیه بلیط های مسافرتی است . 


مطالب مرتبط : تورکیش ,


بازار پردیس دو کیش

دسته: مراکز خرید کیش


بازار پردیس دو کیش

بازار پردیس دو کیش بزرگترین و مدرنترین بازار جزیره کیش می باشد که در سال 1378 تاسیس شد. مساحت این بازار 22000 متر مربع می باشد و در سه طبقه و با 200 واحد تجاری برای خدمات رسانی به مشتریان می باشد. برای رفاه مشتریان  و غرفه داران انواع تسهیلات رفاهی مهیا می باشد. عبارتند از آسانسور , پله برقی ,  وسایل جابه جایی کالا و سیستمهای خنک کننده مرکزی و تلفن است. معماری بازار زیبا و به نوعی طراحی شده که بازدید کنندگان و مسافران در زمان خرید می توانند استراحت نمایند و در رستوران غذا میل کنند. در محیط بیرونی بازار آبنمای زیبا جلوه زیبایی به این بازار بوجود اورده است. بازار پردیس دو کیش دارای سه کافی شاپ و یک چایخانه سنتی و  یک رستوران با ارائه غذاهای متنوع سرد و گرم مخصوص میهمانان و مسافران است . بازار پردیس دو کیش با درختان نخل خیلی زیبا می باشد و برنامه های ویژه ای مانند مراسم قرعه کشی و اجرای موسیقی زنده و  اهداء جوایز نفیس و ارزنده تدارک دیده اند.


مطالب مرتبط : تورکیش ,


بازار ونوس کیش

دسته: مراکز خرید کیش


bazare venos kish

در جزیره کیش سیزده مجتمع تجاری و بازار وجود دارد که اکثر آنها بیشتر از 10سال قدمت دارند.اداره این بازارها زیر نظر جامعه بازاریان و بازرگانان جزیره کیش می باشد. بازار ونوس کیش هم از بازارهایی می باشد که در جزیره زیبای کیش به نسبت قدیمی می باشد و در حال حاضر از شروع فعالیتش تقریبا  ۱۵ سال میگذرد. بازار ونوس کیش در دو طبقه ساخته شده که اکثر فروشگاههای آن در طبقه اول قرار گرفته است و در طبقه دوم بازار دفاتر خدماتی و اداری به فعالیت مشغول می باشند .بازار ونوس کیش بازاری می باشد که در آن فروش سایر محصولات خانگی کمتر دیده می شود و بیشتر برای عرضه پوشاک زنانه فعالیت می باشد. بازار ونوس کیش حدودا در نزدیکی بازار مریم در خیابان سنایی واقع شده است و اکثر مسافران که به قصد خرید به جزیره کیش می روند به احتمال زیاد از این بازار دیدن می کنند .

مطالب مرتبط : تورکیش ,


بازار مریم کیش

دسته: مراکز خرید کیش

bazare maryam kish

بازار مریم کیش بازار سر باز و فصلی جزیره کیش می باشد که طراحی ویژه و منحصر به فردی برای خود دارد .در بازار مریم غرفه هایی شامل:  فروش پوشاک مردانه و زنانه - کفش -  کیف و چمدان - روسری و لوازم خانگی می باشد . در قسمت وسط بازار محیط و فضای سبزی وجود دارد و نیمکتها و صندلی هایی برای استراحت خریداران در نظرگرفته شده است و در وسط حیاط نیز کافی شاپ کوچکی وجود دارد.

مطالب مرتبط : تورکیش ,

هتل های کیش

هتل ونوس کیش


دسته: هتلهای کیش


هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش لوکس و تازه ساز می باشد هتل ونوس کیش در نزدیکی بازار ونوس کیش می باشد که بازدید و خرید از بازار ونوس کیش را برای مسافران و گردشگران آسان کرده است.  هتل ونوس کیش دارای صندوق امانات , خشکشویی و بیلیارد , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و آماده برگذاری از میهمانی ها و جشن های میهمانان و مسافران است.

آدرس هتل ونوس کیش : جزیره کیش , جنب بازار ونوس کیش


مطالب مرتبط : تورکیش ,


هتل تماشا کیش

دسته: هتلهای کیش


هتل تماشا کیش


هتل تماشا کیش هتلی سه ستاره می باشد و بسیار مرتب و تمییز است و امکانات هتل تماشا کیش : تلویزیون ماهواره اى - کافى نت -  سیستم خنک کننده - لاندرى ( لباسشویی) - مینى بار -   صندوق امانات که در داخل رسپشن است. رستوران هتل تماشا کیش زیبا و تمییز می باشد و با غذاهای لذیذ  و متنوع از میهمانان و مسافران خود پذیرایی می کند. هتل تماشا کیش دارای خدمات خشکشویی و لباسشویی هم می باشد

آدرس هتل تماشا کیش :جزیره زیبای کیش - میدان امیر کبیر


مطالب مرتبط : تورکیش ,


هتل پارمیس کیش


دسته: هتلهای کیش


هتل پارمیس کیش

هتل بین المللی پارمیس کیش هتلی پنج ستاره می باشد و یکی از بهترین انتخابها برای اقامتی به یاد ماندنی در جزیره زیبای کیش در یکی از بهترین منطقه جزیره کیش با چشم انداز زیبای دریا و دسترسی آسان به مراکز خرید و تفریحی می باشد.این هتل در میدان پردیس و در مقابل بازار پردیس می باشد.این هتل دارای امکانات شامل سالن بیلیارد، سونا، استخر، جکوزى، آرایشگاه بانوان، آرایشگاه مردانه، کافى شاپ، کافى نت، فروشگاه، سالن همایش با گنجایش 200 نفر، ترانسفر رفت و برگشت برای فرودگاه، صبحانه بوفه رایگان، سرو میوه و آب معدنى رایگان، استفاده از اینترنت در اتاق ها است .  رستوران هتل دارای غذاهای متنوع و لذیذ می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان است. با رزرو هتل پارمیس کیش می توانید اجاره اتومبیل های به روز دنیا را داشته باشید. خدمات رایگان هتل پارمیس شامل صبحانه، ناهار،  سونا و جکوزی  , استخر می باشد . هتل پارمیس کیش دارای چند رستوران می باشد که با تدارک غذاهای فرنگی و ایرانی و همچنین سنتی ایرانی , خانه اسپاگتی و انواع متنوع غذاهای ایتالیایی با معماری خاص متعلق به دوران صفویه می باشد . امکانات داخلی اتاق ها : سشوار در حمام , تهویه مطبوع , شبکه تلویزیونی ماهواره ای , یخچال و مینی بار و صندوق امانان اختصاصی می باشد.


مطالب مرتبط : تورکیش ,


هتل سیمرغ کیش

دسته: هتلهای کیش


هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ کیش هتلی سه ستاره می باشد که  در مرتفع ترین منطقه سیاحتی جزیره زیبای کیش قرار گرفته است و به دریای زیبای خلیج فارس مشرف می باشد . هتل سیمرغ کیش دارای فضایی سر سبز با و گل وگیاه  و درختان نخل  می باشد . و محیط مناسبی برای اقامت خانوادگی می باشد .  هتل  بسیار زیبا طراحی و چیدمان شده است و آماده پذیرایی از میهمانان می باشد . هتل سیمرغ کیش برای میهمانان تخفیف های ویژه برای مکانهای تفریحی از جمله دلفیناریم ، باغ پرندگان، کلوپ مریم و غواصی و قایق رانی و آموزش در دریای خلیج فارس می باشد . رستوران هتل با انواع غذاهای لذیذ و متنوع آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران می باشد .هتل سیمرغ کیش خدماتی را برای رفاه میهمانان و مسافران تدارک دیده است که لحظاتی به یادماندنی را می توانید تجربه کنید.

مطالب مرتبط : تورکیش ,


هتل جام جم کیش

دسته: هتلهای کیش


هتل های جام جم کیش


هتل جام جم کیش هتلی سه ستاره می باشد که با موقعیت خوب در مرکز جزیره کیش واقع شده است . هتل دارای 51 اتاق و سوئیت و اخیرا بازسازی شده است .امکانات هتل جام جم کیش دارای : اینترنت و ایرلس، رستوران هتل جام جم، کافى شاپ، چایخانه سنتى،  کانتر گردشگرى ،  لاندرى،  سالن بیلیارد، سالن کنفرانس با گنجایش 15 نفر، سیستم ماهواره اى و اکثر شبکه هاى خبرى در کلیه اتاقها،  دستگاه آب شیرین کن، دوربین مداربسته، ژنراتور برق اضطرارى، مینى بار مخصوص، سیستم تهویه مطبوع برای هتل مهیا شده است. رستوران هتل با انواع غذاها از میهمانان پذیرایی می کند .

مطالب مرتبط : تورکیش ,


هتل تاپ رز کیش

دسته: هتلهای کیش


هتل تاپ رز کیش


در منطقه شمال شرقی جزیره کیش هتل تاپ رز کیش در وسعتی به مساحت حدودا 13 هکتار احداث شده است .  هتل تاپ رز کیش از 37 ویلاى ساحلى تشکیل شده و در نزدیکی ساحل و اسکله قرار گرفته است .

امکانات هتل تاپ رز کیش : کافى شاپ سنتى در محیطی باز و زیبا  ، رستوران ، خدمات خشکشویی و اتوشویی ، پارکینگ اختصاصی ، سیستم  ماهواره برای تلویزیون اتاقها ،  ،خدمات خانه داری ، صندوق امانات و دیگر امکانات می باشد. هتل تاپ رز کیش هتلی مناسب برای اقامت خانوادگی بسیار مناسب می باشد.

مطالب مرتبط : تورکیش ,


هتل تماشا کیش


دسته: هتلهای کیش


هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش در مرکز جزیره زیباى کیش و در بهترین موقعیت نسبت به ساحل و بازار  مى باشد. خدمات رایگان هتل مانند: صبحانه و نهار ,  استقبال فرودگاهی  و پنجاه درصد تخفیف پارک دلفین ها است . هتل تماشا کیش برای کودکان بالای پنج سال هزینه یک نفر بزرگسال محاسبه می گردد. هتل در بهار سال 1391  بازسازی شده و امکانات رفاهى هتل : کافى نت، تلویزیون ماهواره اى، لاندرى، مینى بار، صندوق امانات در  رسپشن، سیستم خنک کننده می باشد. هتل تماشا کیش داراى رستوران سراب با گنجایش 90 صندلى و با تدارک غذاى ایرانى و کافى شاپ غروب در لابى هتل است . فاصله این هتل تا فاصله کشتی یونانی 13.9 km و فاصله تا پارک دلفینها 6.3 km و فاصله تا مرکز خرید زیتون 271 متر مى باشد.

مطالب مرتبط : تورکیش ,


هتل آپارتمان ونوس کیش


دسته: هتلهای کیش


هتل آپارتمان ونوس کیش

هتل آپارتمان ونوس کیش هتلی سه ستاره لوکس و نو ساز است که به علت اینکه به بازار ونوس نزدیک می باشد برای میهمانان و مسافران دسترسی به بازار و مراکز خرید راحت می باشد هتل آپارتمان ونوس کیش مجهز به اتاق جلسه می باشد که جلسات مهم کاری را در این اتاق هتل برگزار نمایید. رستوران هتل ونوس انواع غذاهای لذیذ را تدارک دیده است. در هتل آپارتمان ونوس کیش خشکشویی هم وجود دارد که در طول اقامت خود می توانید آراسته و مرتب باشید. هتلی ونوس کیش با چیدمانی زیبا است. همچنبن هتل فعالیتی برای علاقه مندان به بیلیارد میز و اتاق بیلیارد فراهم شده است که عزیزان می توانند استفاده کنند.

مطالب مرتبط : تورکیش ,


هتل سان رایز کیش


دسته: هتلهای کیش


هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش در  وسط مراکز تفریحی و خرید قرار گرفته است ، دریایی آبی و کرانه ای چشم نواز , جزیره ای با آفتاب درخشان قرار گرفته است. مجتمع هتل سان رایز در چهار طبقه و در هر طبقه دارای ۸ تا ۱۰ سوئیت با رنگ آمیزی زیبا با مبلمانی راحت و محیطی خانوادگی مناسب برای اقامت خانوادگی می باشد. اکثر اتاقها به آبهای نیلگون و زیبای خلیج فارس مشرف هستند و موقیت مکانی نزدیکی به بازار پردیس دو باعث شده است که انتخاب مناسبی از سوی میهمانان و مسافران باشد. رستوران هتل سان رایز نیر آماده پذیرایی با انواع متنوع غذاهای لذیذ از میهمانان و مسافران عزیز می باشد.

آدرس هتل سان رایز کیش : جزیره کیش , نوار سیاحتی ,مقابل بازار پردیس دو شماره VC49

مطالب مرتبط : تورکیش ,