تور کیش

تور کیش , بهترین تور کیش , معرفی تور کیش , بهای بلیت تور کیش

تور کیش

تور کیش , بهترین تور کیش , معرفی تور کیش , بهای بلیت تور کیش

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان یک هتل 5 ستاره در جنوب غربی شهر مشهد مقدس می باشد. این هتل دارای گواهی نامه های بین المللی از نوع رضایت مندی مشتری (C.S) و گواهی نامه معرفی مراکز مورد اطمینان گردشگران (S.F.T) است. نام و لوگوی هتلپردیسان مشهد در کشور سوئیس ثبت جهانی شده است که به اعتبار این هتل قوت بخشیده است. مسافرین تور مشهد که قصد اقامت در هتل پردیسان مشهد را دارند بدانند که این هتل امکاناتی نظیر لابی، لاندری، آرایشگاه، فروشگاه، تاکسی سرویس، کافی شاپ، چایخانه سنتی، نمازخانه، صندوق امانات، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، 5 رستوران با ظرفیت 800 نفر و پارکینگ با ظرفیت 160 نفر را در اختیار آنها قرار می دهد. امکانات تفریحی ورزشی متنوعی نظیر استخر، سونا، جکوزی، باشگاه بیلیارد، زمین تنیس نیز برای مسافرین تور مشهد در نظر گرفته شده است. اتاق های هتل پردیسانمشهد برای خدمت رسانی به مسافرین تور مشهد دارای تلویزیون، تلفن، یخچال، مبلمان، حمام، صندوق امانات، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی هستند. مسافرین تور مشهد بدانند که هتل پردیسان مشهد تا حرم امام رضا در حدود 20 دقیقه، تا فرودگاه بین المللی حدود 16 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن مشهد 20 دقیقه فاصله دارد. اینترنت رایگان نیز در فضای لابی و اتاق های هتل پردیسان مشهد به رایگان در اختیار میهمانان تور مشهد قرار می گیرد.

آدرس : مشهد، بزرگراه کلانتری، جنب پارک صدا و سیما

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد

 

مطالب مرتبط:

هتل تهران مشهد

هتل تهران مشهد

هتل تهران مشهد

هتل تهران در شهر مشهد مقدس یکی از با سابقه ترین هتل های سه ستاره این شهر می باشد که در سال 1352 افتتاح گردیده است. حرم مطهر امام رضا (ع) در فاصله 2 دقیقه ای با خودرو قرار دارد که برای زائرین و مسافرین تور مشهد مناسب می باشد. فرودگاه بین المللی شهر مشهد در فاصله 9 کیلومتری و ایستگاه راه آهن در فاصله 4 کیلومتری از هتل تهران مشهد قرار دارند همچنین فاصله تا بازار اصلی شهر هم بسیار ناچیز است و با خودرو در حدود 2 دقیقه زمان نیاز است تا مسافرین تور مشهد به بازار رضا برسند. از امکاناتی که هتل تهران مشهد در اختیار مسافرین تور مشهد قرار می دهد می توان به کافی شاپ، کافی نت، لابی، لاندری، چایخانه، صندوق امانات، نمازخانه، تاکسی سرویس رستوران و پارکینگ با ظرفیت 30 ماشین اشاره کرد. اتاق های این هتل به تجهیزاتی نظیر تلفن، تلویزیون، مبلمان، یخچال، حمام، سرویس ایرانی و سرویس خارجی مجهز هستند که همگی برای آسایش و رفاه مسافرین تور مشهد فراهم شده اند. اینترنت وایرلس در فضاهای لابی و اتاق هایهتل تهران مشهد در دسترس است که میهمانان تور مشهد برای استفاده از این خدمت باید هزینه اضافی بابت آن را پرداخت کنند.

آدرس : مشهد، خیابان امام رضا، نبش امام رضا 8

هتل تهران مشهد

هتل تهران مشهد

هتل تهران مشهد

 

مطالب مرتبط:

هتل رضا مشهد

هتل رضا مشهد

هتل رضا مشهد

هتل سه ستاره رضا در شهر مشهد مقدس و در 500 متری از حرم مطهر واقع شده است که فاصله بسیار مناسبی برای تشرف مسافرین تور مشهد به حرم امام رضا (ع) می باشد. قابل توجه مسافرین تور مشهد که مسافت هتل رضا مشهد تا فرودگاه بین المللی 15 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن مشهد در حدود 20 دقیقه به وسیله خودرو می باشد. مسافرین تور مشهد در صورت اقامت در این هتل میتوانند از امکاناتی نظیر لابی، لاندری، کافی نت، کافی شاپ، نماز خانه، صندوق امانات، پارکینگ با ظرفیت 120 نفر و رستوران با ظرفیت 50 نفر بهره مند شوند. اتاق های هتل رضا مشهد همگی دارای امکاناتی نظیر یخچال، تلفن، تلویزیون، مبلمان، حمام و سرویس ایرانی و فرنگی هستند. هتل رضا مشهد اینترنت وایرلس رایگان را نیز به صورت رایگان در اختیار مسافرین تور مشهد قرار داده است که میهمانان در صورت نیاز می توانند در فضای لابی و اتاق ها از این خدمت استفاده کنند. این هتل به دلیل محبوبیت فراوان یکی از گزینه های بسیار مناسب برای اقامت مسافرین تور مشهد می باشد.

آدرس : مشهد، حدفاصل میدان طبرسی و چهارراه مقدم

هتل رضا مشهد

 

مطالب مرتبط:

هتل نور مشهد

هتل نور مشهد

هتل نور مشهد

هتل سه ستاره نور در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) در شهر مشهد واقع شده است. مسافرین تور مشهد برای تشرف به حرم نیاز به استفاده از اتومبیل ندارند و فاصله 455 متر تا حرم را می توانند در زمانی کمتر از 5 دقیقه طی کنند. این هتل با امکاناتی نظیر لابی، لاندری، تاکسی سرویس، کافی شاپ، سالن کنفرانس، رستوران با ظرفیت 400 نفر و پارکینگ پذیرای مسافرین تور مشهد می باشد. اتاق هایی که هتل نور در اختیار میهمانان تور مشهد قرار می دهد تلویزیون، تلفن، مبلمان، یخچال، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی می باشند. اینترنت رایگان در فضای لابی و اتاق های هتل نور در اختیار میهمانان تور مشهد قرار می گیرد. این هتل مورد توجه بسیاری از مسافرین تور مشهد قرار گرفته و محبوبیت خاصی را بدست آورده است.

آدرس : مشهد، حاشیه خیابان شهیداندرزگو، جنب ورودی باب جواد

هتل نور مشهد

 

مطالب مرتبط:

هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز مشهد هتلی سه ستاره در فاصله 1200 متری از حرم مطهر واقع شده است که این فاصله تقریبا فاصله ی مناسبی برای زیارت مسافرین تور مشهد از حرم مطهر امام رضا (ع) می باشد. مسافرین تور مشهد بدانند که فرودگاه بین المللی در فاصله 11 کیلومتری و ایستگاه راه آهن در فاصله 3 کیلومتری از هتل خانه سبز قرار دارند. از امکاناتی که این هتل در اختیار مسافرین تور مشهد قرار می دهد میتوان به کافی نت، کافی شاپ، لاندری، لابی، فروشگاه، رستوران به ظرفیت 200 نفر و پارکینگ با ظرفیت 60 ماشین اشاره کرد. هتل خانه سبز مشهد تجهیزاتی نظیر تلفن، تلویزیون، مبلمان، آشپزخانه، یخچال، صندوق امانات، حمام، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی را در اتاق های خود برای خدمت به میهمانان تور مشهد فراهم کرده است. اینترنت رایگان در فضای اتاق ها و لابی بدون پرداخت هزینه اضافی و به صورت رایگان در اختیار میهمانان تور مشهد قرار میگیرد.

آدرس : مشهد، میدان توحید، جنب مجتمع تجاری نصر

هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز مشهد

 

مطالب مرتبط: