تور کیش

تور کیش , بهترین تور کیش , معرفی تور کیش , بهای بلیت تور کیش

تور کیش

تور کیش , بهترین تور کیش , معرفی تور کیش , بهای بلیت تور کیش

دیدنی های ترکیه

گومبت بدروم ترکیه

 

 منطقه گومبت ترکیه واقع در 2 کیلومتری از شهر بدروم ترکیه  است و بخشی از بدروم به حساب می آید . این منطقه همیشه پر است از توریست و گزینه ای برای افرادی است که از سرگرمی های شهر بدروم خسته شده اند و به دنبال هیجانات جدیدی هستند . رستوران های هندیف مکزیکی و چینی و کافه های گومبت همیشه شلوغ و پر شور هستند و بزرگترین و زیباترین هتل ها نیر در گومبت قرار دارند . خانواده ها و فرزندانشان می توانند از ساحل کم عمق و سرگرمی های آبی گومبت استفاده کنند و لذت ببرند.ترکیه

ارگ آنکارا ترکیه

 

 زیر بنای این ارگ ابتدا توسط غلاطیه ای ها بنا شد اما رومی ها بودند که آن را تکمیل کردند پس از آنها هم سلجوقی ها دست به کار شدند و این بنا را بازسازی و الحاقاتی را به آن اضافه کردند . بد نیست بدانید ناحیه اطراف و داخل ارگ که قدیمی ترین بخش آنکاراست نمونه های ظریفی از معماری سنتی این شهر ترکیه  را در خود جمع کرده است. به علاوه اطراف این ارگ فضای سرسبز و دلبازی دارد که بعد از یک گشت و گذار طولانی جای خوبی بای استراحت است.


شهرک Sakl Kent ترکیه


این شهرک در فاصله 50km آنتالیا ترکیه قرار دارد. این شهرک ایده آل برای ورزش های زمستانی ، این شهر در قسمت شمالی منطقه باتلاقهای کوهستانی باکیرلی و در ارتفاع تقریبی 1750-1900 متری از سطح دریا واقع شده است . در ماههای مارس و آوریل مسافران علاوه بر اینکه می توانند صبح هنگام در این ارتفاعات به ورزش اسکی بپردازند این امکان را خواهید داشت تا غذای مورد علاقه خود را که شاید خوراک ماهی باشد در این محل میل کنند. و همچنین در ارتفاعات پایین تر نیز میتوان به ورزش موج سواری و شنا پرداخت و در صورت علاقه حمام آفتاب گرفت . همچنین در این شهرک میتوان از نزدیک شدن به حیات وحش آن منطقه که شامل حیواناتی چون آهو و بزکوهی می باشد از طبیعت اطرافتان لذت ببرید .


پل واردا ترکیه

 

این پل که در مسیر خط راه آهن آناتولی-بغداد ساخته شده از بلنترین پلهای راه‌آهن ترکیه میباشد. که 2 طرف دره‌ای در درون رشته کوه توروس را به هم میرساند. طراحی و ساخت این پل در سال ۱۹۰۵ - ۱۹۰۷ میلادی بوده که یک مهندس آلمانی به نام وینکلرانجام داده است. 

 

 پل واردا ترکیه


درباره ترکیه

اطلاعات ضروری ترکیه

واحد پول ترکیه لیر است

کد تلفن استانبول 0090212 و کد تلفن آنتالیا 0090242 است

ولتاژ برق 220 ولت است

آب لوله کشی آب شرب نیست

شهرهای آنتالیا و استانبول 1 ساعت و نیم از شهر تهران عقب تر است.

مطالب تور ترکیه:


راههای ارتباطی ترکیه

ارتباط به این کشور به صورت هوایی-زمینی -قطار و دریایی است .

ارتباط هوایی:پروازهای مستقیم در تمام طول سال به شهر های آنکارا و استانبول و در تابستان و روزهای تعطیل به شهر های ازمیر و آنتالیا به صورت چارتر صورت میگیرد.زمان پرواز از تهران به استانبول سه ساعت است.

ارتباط زمینی:فاصله زمینی با اتوبوس های سیر و سفر ،همسفر و همچنین خودرو شخصی به فاصله دو هزار کیلومتر است و با اتوبوس به مدت چهل و پنج ساعت است.

با قطار:از تهران به استانبول به مدت هفتاد ساعت است

با کشتی:از طریق بندرهای جنوب ایران و بندرهای بصره ،دریای مدیترانه ، دریای سرخ و دریای اژه

مطالب تور ترکیه:

شهر ازمیر ترکیه 

شهر ازمیر ترکیه

این شهر یکی از شهر های ترکیه است و سومین شهر بزرگ در ترکیه بعد از استانبول و انکارا است این شهر ترکیه یکی از شهرهای عالی در زمینه ی صنعتی ، تجاری و بندری است.در ساحل دریای اژه واقع شده است به طور سالیانه تعداد زیادی نمایشگاه صنعتی و کنگره های تجاری و علمی در این شهر ترکیه برگزار میشود طبق اخرین آمار سرشماری جمعیت در این شهر بیش از سه میلیون نفر بوده است.از مهمترین دانشگاههای این شهر ترکیه دانشگاه صنعتی ازمیر است که تمام رشته های فنی مهندسی را دارد.این شهر یکی از جاذبه های گردشگری ترکیه است.از شهر های باستانی این شهر میتوان شهر تاریخی افس که بزرگترین شهر باستانی در جهان است را نام برد همچنین آبهای معدنی، و سواحل چشمه بسیاری از توریستها را به خود جذب کرده است.این شهر به زبان یونانی سیمیرینی نامیده می شود

مطالب تور ترکیه:

درباره ترکیه

نام محلی : ترکیه جمهوریتی

پایتخت : آنکارا

نام بین المللی : ترکی

اسامی دیگر : آسیای صغیر ،آناتولی عثمانی ،  روملی

پایتخت : آنکارا

مذهب : اسلام

حکومت جمهوری :حزبی

رئیس کشور : رئیس جمهور

رئیس دولت : نخست وزیر


مطالب تور ترکیه:


درباره استانبول

این شهر از مقدس ترین شهرهای جهان به شمار می آید.این شهر موقعیت خوبی دارد و از طریق آبهای بسفر به آسیا متصل میگردد.این شهر به این جهت منحصر به فرد است که دو قاره را به هم پیوند میدهد.

مطالب تور ترکیه:

مراکز خرید آلانیا در ترکیه 

مراکز خرید آلانیا در ترکیه

مراکز خرید آلانیا شامل بازار بزرگ آلانیا ،مرکز خرید پلومریا در آلانیا منطقه کارگیجاک,خیابان آتاتورک  و مرکز خرید آلانیوم است .بازار بزرگ در مر کز شهر آلانیا واقع شده است که دسترسی بسیار آسانی دارد.این بازار بزرگ از یک سمت به خیابان آلانیا و سمت دیگر به اسکله آلانیا ختم می شود.این منطقه فروشگاههای فروان با انواع کالاها را دارندو در ایام تابستانی پر از توریست است در قسمت جنوب این مرکز خرید که اسکله است رستورانهای فروانی وجود دارند

مطالب تور ترکیه:

هتل کریستال ترکیه استانبول

هتل کریستال ترکیه استانبول

 

هتل کریستال ترکیه استانبول دارای امکان سرویس نگهداری کودکان میباشد تا خانواده ها به راحتی و با آرامش خاطر بتوانند سفری خوش را داشته باشند و همچنین دارای امکانات تفریحی چون سونا ، استخر ، استخر سر پوشیده می باشد. همچنین این هتل دارای اتاق های ویژه و امکانات مناسب برای معلولین می باشد . این هتل دارای خدمات خانه داری ، امکانات اتاق جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، اتو کشی ، خدمات تورها و همچنین فکس و کپی میباشد. سایر امکانات این هتل نیز شامل رستوران ، پذیرش شبانه روزی که در تمامی ساعات آماده پذیرش مهمانان و گردشگران ترکیه است، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، تهویه و بار میباشد.

هتل های ترکیه

هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت ترکیه

هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت ترکیه

این هتل در منطقه بلک ترکیه واقع شده است هتل دارای امکاناتی از قبیل استخر سرپوشیده ،سالن بدنسازی،سالن کنفرانس،حمام ترکی،آرایشگاه،زمین تنیس،اسکواش،میز بیلیارد،میز پینگ پنگ،زمین گلف و پرستار،بوفه صبحانه و امکانات اتاقها شامل سشورا،مینی بار،تلویزیون ال سی دی ،سیستم تهویه و رادیو است.

مطالب تور ترکیه:

هتل آل سیزن ترکیه

هتل آل سیزن ترکیه

این هتل 4 ستاره که در موقعیتی عالی و نزدیک به میدان تقسیم،فرودگاه آتاتورک مسجد سلطان احمد و کاخ توپکاپی واقع شده است.هتل دارای امکاناتی از قبیل اینترنت رایگان و رستوران دنج است.

مطالب تور ترکیه:

هتل پین بای هالیدی ریزورت ترکیه کوش آداسی

هتل پین بای هالیدی ریزورت ترکیه کوش آداسی

این هتل 5 ستاره در زمینی به مساخت چهار صد و بیست هزار متر مربع و در کوش آداسی ترکیه قرار گرفته است.هتل دارای امکاناتی از قبیل یک کیلومتر ساحل ،استخر،زمین تنیس،بیلیارد،پینگ پنگ،بسکتبال،و دارت است و تفریحاتی مانند قایقرانی با قایق های بادی،چادر زدن شبانه دارد برنامه گردش خود را از هتل میتوانید بگیرید

مطالب تور ترکیه:


 هتل بلک بیچ ریزورت ترکیه آنتالیا

 هتل بلک بیچ ریزورت ترکیه آنتالیا

 
این هتل 5 ستاره ترکیه در منطقه ی بلک و در کنار ساحل واقع شده است هتل دارای امکاناتی از قبیل سالن زیبایی ،سونا ،جکوزی،استخر روباز،آرایشگاه ،زمین تنیس،محل نگهداری کودکان،سیستم تهویه،صندوق امانات،پارکینگ ،لاندری،فروشگاه،کافی شاپ،میز پینگ پنگ ،زمین گلف و بوفه صبحانه نیز هست

مطالب تور ترکیه:

هتل کویین الیزابت ترکیه آنتالیا

هتل کویین الیزابت ترکیه آنتالیا

این هتل 5 ستاره ترکیه به شکل کشتی کویین الیزابت است در کنار ساحل و در منطقه ی کمر آنتالیا ترکیه قرار گرفته است این هتل دارای 395 اتاق است و امکانات زیادی را دارا می باشد.هتل تا فرودگاه آنتالیا ترکیه چهل کیلومتر و تا مرکز شهر ترکیه سی کیلومتر فاصله دارد.هتل تا ساحل دریا صد و پنجاه متر فاصله دارد و دارای پلاژ اختصاصی نیز می باشد.

مطالب تور ترکیه:

 هتل واسرمان ترکیه کمر

 


امکانات رفاهی این هتل ترکیه شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی) می باشد. همچنین این هتل دارای خدمات نگهداری کودکان است و همچنین دارای زمین بازی مخصوص کودکان تا خوانواده ها سفری پر خاطره و با آرامش را سپری کنند. این هتل ترکیه دارای 47 اتاق است. مسافرا میتوانند در باغ این هتل استراحت کنند.  همچنین این هتل دارای برنامه های گردشی نیز برای مسافران میباشند. دیگر امکانات این هتل شامل کاریوکی ، اتاق های خانوادگی ، کرایه دوچرخه ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، بسته های نهار ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل ، سرویس مستخدم ، سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) ، منوهای رژیمی و پذیرش و ترخیص اختصاصی ، رستوران، پذیرش شبانه روزی که در تمامی ساعات آماده پذیرش مسافران میباشد ، بالکن ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، تهویه ، بار ، باغ ، امکانات باربیکیو ، کتابخانه ، رستوران ، بوفه و بار مخصوص تنقلات میباشد.

مطالب تور ترکیه:

مراکز خرید آنتالیا

مراکز خرید تراسیتی آنتالیا


مراکز خرید تراسیتی آنتالیا

 

یکی از بهترین و بزرگترین مراکز خرید آنتالیا که در منطقه لارا آنتالیا است مرکز خرید تراسیتی نیز هست.در این مرکز خرید آنتالیا انواع برندهای معروف دنیا وجود دارد.در مرکز خرید بزرگ در سینما و مرکز سرگرمی کودکان و در طبقه همکف نیز کافی شاپ و رستوران نیز وجود دارد

مطالب تور آنتالیا:

 

بازار غذای سر پوشیده آنتالیا

بازار غذای سر پوشیده آنتالیا

این بازار سر پوشیده در سال 96 میلادی تاسیس گردیده است در این بازار که به مساحت چهار صدو هشتاد هزار متر مربع است و دارای هفتصد و شصت مغازه و دفتر است.در این بازار فروشگاههای مواد غذایی،شعب بانکها،اداره پست و مغازه های میوه و سبزیجات موجود است.

مطالب تور آنتالیا:

مرکز خرید شی مال آنتالیا

مرکز خرید شی مال آنتالیا

این مرکز خرید شامل چندین بازار است و از مناسب ترین مراکز خرید در شهر آنتالیا نیز هست.مرکزخرید شی مال ساحل لارا آنتالیا را به 4 قسمت تقسیم میکند و از جدید ترین مراکز خرید با انواع گوناگون اجناس نیز میباشد

مطالب تور آنتالیا:

 مرکز خرید تانزاس آنتالیا

 مرکز خرید تانزاس آنتالیا

این مرکز خرید از بزرگترین فروشگاههای مواد غذایی است.طبقه اول این بازار انواع غذاهای محلی و با کیفیت را ارائه میدهد.در طبقه ی دوم این مرکز خرید انواع لباس ها،وسایل تزیینی و لوازم الکترونیکی از برندهای بین المللی است. اینمرکز خرید دارای پله برقی بزرگی است که برای حمل لوازم به دومین طبقه استفاده می شود.

مطالب تور آنتالیا: