تور کیش

تور کیش , بهترین تور کیش , معرفی تور کیش , بهای بلیت تور کیش

تور کیش

تور کیش , بهترین تور کیش , معرفی تور کیش , بهای بلیت تور کیش

هتل ددمان آنتالیا 3 ستاره


هتل ددمان آنتالیا 3 ستاره

 هتل ددمان آنتالیا

هتل ددمان آنتالیا از هتل های 3 ستاره آنتالیا میباشد . این هتل دارای ساحل مخصوص و 1 پارک آبی اختصاصی میباشد . از امکانات این هتل میتوان به تهویه هوای مطبوع ، تلویزیون با گیرنده ماهواره و اینترنت رایگان اشاره کرد . امکانات ورزشی این هتل نیز شامل استخر آب گرم ، مرکز تناسب اندام ، استخر بزرگ و باشگاه ویژه کودکان است که برای رفاه حال مسافران تور آنتالیا در نظر گرفته شده است . همچنین هتل سه ستاره ددمان آنتالیا دارای 6 رستوران و تریا میباشد. مسافت این هتل تا مرکز شهر حدود 3KM و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا حدود 15KM میباشد . همچنین هتل ددمان آنتالیا پارکینگی رایگان برای رفاه مسافرین تور آنتالیا تهیه دیده است .

مطالب مرتبط:

هتل پاپیلون بل ویل آنتالیا 5 ستاره

هتل پاپیلون بل ویل آنتالیا 5 ستاره

 هتل پاپیلون بل ویل آنتالیا

این هتل دارای امکانات تفریحی مانند زمین بازی کودکان , سرویس نگهداری کودکان و همچنین اتاق بازی های کامپیوتری مخصوص کودکان می باشد. از دیگر امکانات هتل پاپیلون بل ویل آنتالیا میتوان به استخر با امکانات ماساژ , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار  و استخر سر پوشیده اشاره کرد و همچنین دارای اتاق های ویژه با امکانات رفاهی برای معلولین می باشد . امکانات ورزشی این هتل نیز شامل تنیس , مرکز بدنسازی , بیلیارد , پینگ پنگ , بازی دارت, زمین گلف, دوچرخه سواری ,  کانو , اسکواش و موج سواری است.


مطالب مرتبط:

هتل بایا آنتالیا 5 ستاره

هتل بایا آنتالیا 5 ستاره

هتل بایا آنتالیا

امکانات هتل بایا آنتالیا شامل ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، سولاریوم ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده می باشد که مسافران تور آنتالیا می توانند از این امکانات به شکل رایگان استفاده کنند . این هتل دارای اتاق های با امکانات ویژه می باشد.همچنین در داخل اتاق ها امکاناتی فراهم شده است تا معلولین هم اقامت راحت و سفری آرام و دلچسب را داشته باشند. هتل بایا آنتالیا دارای سرویس نگهداری کودکان و اتاق بازیهای کامپیوتری برای کودکان می باشد تا خوانواده ها در آسایش و آرامش خاطر باشند.

مطالب مرتبط:

هتل مجیک آنتالیا 4 ستاره

هتل مجیک آنتالیا 4 ستاره

هتل مجیک آنتالیا

هتل مجیک آنتالیا شامل امکانات رفاهی مانند استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سر پوشیده می باشد و لازم به ذکر است که مسافران می توانند از امکانات این هتل بصورت رایگان استفاده کنند. همچنین هتل مجیک آنتالیا برای راحتی خانواده ها زمین بازی کودکان را راه اندازی کرده است تا خانواده ها با آرامش سفر خود را پشت سر بگذارند. پذیرش این هتل به صورت شبانه روزی میباشد و در هر ساعتی از شبانه روز آماده سرویس دهی به مسافران میباشد.

مطالب مرتبط:

حمام رومیها آنتالیا

 حمام رومیها آنتالیا

 

این حمام که امروزه به موزه تبدیل شده است کلکسیونی از برترین آثار باستانی را در خود جا داده است. این موزه در بین جنگل های درختان کاج قرار گرفته است که به دلیل  سواحل ماسه ای و دریای آرام و آبی خود بسیاری از گردشگران را به خود جذب کرده است .

مطالب مرتبط: