تور کیش

تور کیش , بهترین تور کیش , معرفی تور کیش , بهای بلیت تور کیش

تور کیش

تور کیش , بهترین تور کیش , معرفی تور کیش , بهای بلیت تور کیش

سواحل دبی

سواحل دبی


Category: جاذبه های گردشگری دبی

سواحل دبی

تور دبی سواحل عمومی

یکی از جاذبه های گردشگری دبی و مناطق دیدنی و توریستیامارت متحده عربی سواحل دبی هستند. برای مسافران تور دبی که علاقه مند به ورزش های آبی مثل شنا هستند گزینه های متفاوتی در دبی برای آنها وجود دارد. در ساده ترین شکل ممکن می توانند به سواحل عمومی بروند که هزینه ای هم برای ورود ندارند اما از امکانات کمی برخوردارند. سواحل عمومیدبی از کنار تالاب الممرز آغاز می شود که در قسمت شمال شرقی دبی قرار دارد. این تالاب دارای منطقه ای برای جت اسکی , شنا و کلبه های چوبی و زیبا می باشد. اگر به سمت جنوب حرکت کنید به ساحل کرنیش جمیرا می رسید که مورد علاقه بسیاری از توریست ها و گردشگران برای آفتاب گرفتن و شنا کردن می باشد. از امکانات ساحل کرنیش جمیرا می توان به میزهای دارای سایه بان و نیمکت های آن , زمین بازی کودکان , منطقه ی ویژه و حفاظت شده ای برای شنا , منطقه ای سنگ کاری شده کنار ساحل برای ماهیگیری و... اشاره کرد.

 تور دبی سواحل عمومی

اگر به قسمت های جنوبی تر بروید به سواحل کوچک تری که نزدیک به باشگاه دریا نوردی و باشگاه وولن گونگ دبی می باشد می رسید و در نهایت به ساحل هتل جمیرا خواهید رسید. آن دسته از مسافران تور دبی که می خواهند از امکانات فوق العاده و عالی بهره مند شوند باید به سواحل خصوصی هتل ها بروند. پس از ساحل خصوصی هتل جمیرا مجددا به سواحل عمومی ای که بین هتل متروپولیتن و شرایتون قرار دارد می رسید که مورد علاقه ی بسیاری از گردشگران و مسافران تور دبی و حتی ساکنان خود این منطقه از دبی می باشد.

تور دبی ساحل کرنیش جمیرا

این سواحل عمومی اگرچه دارای امکانات کمی می باشند و ورودیه ای برای رفتن به این سواحل از گردشگران گرفته نمی شود اما مقرراتی برای ورود به آن وجود دارد که باید رعایت شود. از جمله این مقررات ممنوع بودن بردن سگ و حیوانات اهلی به ساحل , آتش روشن کردن , غذا درست کردن , چادر زدن , بردن ماشین و رانندگی کردن در ساحل همگی ممنوع می باشند. علاوه بر همه این موارد نکته قابل توجه این است که اگرچه آب های ساحلی دبی آرام و کم تلاطم هستند و بی خطر به نظر می رسند اما یک موج آن می تواند شناگر را از ساحل دور کند به همین علت بهتر است زمانی برای شنا کردن وارد آب شوید که غریق نجات درساحل حضور داشته باشد. در نقطه مقابل این سواحل عمومی پارک های ساحلی هستند که از امکانات فوق العاده ای برخوردار هستند.

تور دبی ساحل هتل جمیرا

 

تور دبی ساحل هتل جمیرا

در این پارک های ساحلی رخت کن , زمین های ورزشی و چندین استخر و... وجود دارد و علاقه مندان به ورزش و تفریح در این پارک ها و استخرها باید مبلغی را به عنوان ورودیه بپردازند. در مجموع پیشنها می کنیم که اگر مسافران تور دبی علاقه مند به شنا کردن در آب های ساحلی هستند , سواحل آبی و پاکیزه خلیج فارس دبی را از دست ندهند.

تور دبی پارک ساحلی

 

تور دبی پارک آبی


بزرگترین پل قوسی دنیا دردبی

بزرگترین پل قوسی دنیا دردبی


بزرگترین پل قوسی دنیا در دبی

تور دبی بزرگترین پل قوسی دنیا در دبی

دبی از لحاظ معماری و عمران به یکی ازشاهکارهای دنیا تبدیل شده است و روز به روز طرح های جدیدتر و جالب تری را برای ساخت و ساز در دست میگیرد. در دبی عجیب ترین و جالب ترین برج ها و هتل ها , زیباترین و شگف انگیز ترین ساختمان ها ساخته میشود و این ها باعث جلب توجه توریست ها می گردد. ورود توریست به هر کشور یا شهری به اقتصاد آن کشور کمک می کند و یکی از دلایل خوب بودن اقتصاد دبی ورود همین توریست ها به آنجا می باشد.

تور دبی بزرگترین پل قوسی دنیا در دبی

بزرگترین پل قوسی دنیا در دبی که در سال 2008 آغاز به ساخت آن شد از دیگر عجایب دبی است. این پل یک مایل طول و 670 فوت ارتفاع دارد. علاوه بر این روی این پل قوسی 12 لاین برای عبور وسایل نقلیه وجود دارد و در وسط آن نیز یک ایستگاه مترو هم واقع شده است.مسافران تور دبی هرگز دیدن این پل قوسی عجیب و در عین حال زیبا و جالب را از دست ندهید.

تور دبی بزرگترین پل قوسی دنیا در دبی


رستوران چانگا استانبول

رستوران چانگا استانبول ترکیه

تور ترکیه رستوران چانگا

رستوران چانگا از بهترین رستوران های شهر استانبول ترکیه است که در سال 2007 به عنوان بهترین رستوران جدید این شهر برنده جایزه شد. این جایزه به دلیل دکوراسیون منحصر به فرد و زیبای رستوران چانگا به آن تعلق گرفت. این رستوران چهارمین رتبه را در بین بهترین رستوران های استانبول را دارد. رستوران چانگا در منطقه تکسیم و در ساختمان نوا قرار دارد. محیط و فضای این رستوران بسیار زیبا و شگفت انگیز است.مسافران تور ترکیه که قصد سفر به استانبول را دارند حتما به این رستوران که دارای منوی غذایی بسیار متنوع و مخلوطی از غذاهای بین المللی و ترکی است , سر بزنند و از میل کردن غذاهای خوش مزه آن لذت ببرند.

تور ترکیه رستوران چانگا

 

تور ترکیه رستوران چانگا

رستوران سان ست گریل ترکیه استانبول

رستوران سان ست گریل ترکیه استانبول

 تور ترکیه رستوران سان ست گریل استانبول

رستوران سان ست گریل ترکیه از بهترین رستوران های شهر توریستی استانبول می باشد که در نزدیکی رستوران اولوس 29 و بر روی یک تپه قرار دارد. از نام رستوران کاملا پیداست که اکثر غذاهای آن گریل شده است. مسافران تور ترکیه که علاقه مند به غذاهای گریل شده هستند می توانند در این رستوران غذای دلخواه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند. علاوه بر این در این رستوران انواع غذاهای ترکی , بین المللی و حتی غذاهای ژاپنی سرو می شود و این نشان از متنوع بودن منوی غذایی آن دارد. رستوران سان ست گریل ترکیه استانبول به دلیل داشتن منوی غذایی متنوع و منظره فوق العاده زیبا بهد از رستوران اولوس 29 استانبول در رتبه دوم بهترین رستوران های ترکیه قرار دارد. به مسافران تور ترکیه که غذای گریل شده دوست دارند پیشنهاد می کنیم که به رستوران سان ست شهر استانبول بروند و از غذاهی متنوع و لذیذ آن نهایت لذت را ببرند.

تور ترکیه رستوران سان ست گریل استانبول

 

برج شبیه هلال ماه در دبی

برج شبیه هلال ماه در دبی


تور دبی برج شبیه هلال ماه

برجی که شبیه هلال ماه است جدیدا در دبی ساخته شده است. ساخت اینگونه برج ها و هتل ها و... باعث شهرت جهانی دبی شده است. این برج فوق العاده زیبا و منحصر به فرد بار دیگر باعث جلب توجه گردشگران شده است. این برج در شب زیر نور مهتاب زیبایی خود را به طور شگفت انگیزی به رخ می کشد.

تور دبی برج شبیه هلال ماه

به مسافران تور دبی پیشنهاد می کنیم که دیدن از این برج خارق العاده را از دست ندهند زیرا یکی از زیباترین و جالب ترین برج های دنیا می باشد که در دبی ساخته شده است.

تور دبی برج شبیه هلال ماه